2014...
Żaden serwis społecznościowy nie zrobi mi takiego podsumowania roku jak ja sama :)

Podsumowanie 2014

W 2014 zajmowałam się wieloma rzeczami. Przede wszystkim koncentrowałam się na zawodowych sprawach i kiedy tylko miałam okazję tworzyłam grafikę do gier. Ilościowo wyszło mi o połowę mniej gier niż w 2013, ale jakościowo jestem coraz bardziej zadowolona z efektów. Do tytułu "mojej gry roku" mianuję "Full Immersion" - nie dość, że grafika i fabuła zostały stworzone w całości przeze mnie (kodowanie popełnił Ender), to jeszcze gra w międzyczasie zyskała swojego własnego, prywatnego złodzieja - a jak już kradną, to znaczy, że im się na serio podoba ;)

Full Immersion
Grafika promująca grę Full Immersion

Poza grami rok 2014 obfitował u mnie we wszelakie freebies. Dzięki parciu na rozwijanie Tutsów, na których udostępniałam co jakiś czas te swoje darmowe materiały, udało mi się wyprodukować swój własny font, serię mockupów (które cieszyły się niespodziewaną popularnością), kilka setów ikon i innych drobnych dobrodziejstw. Zadowolona z tego faktu jestem bardzo.

Ponieważ fajnych rzeczy nigdy za wiele wzięłam na klatę robienie grafiki na t-shirty. Już na studiach miałam chrapkę na zostanie designerem od koszulek, ale w 2011 poczyniłam falstart na threadless i od tamtej pory zrobiłam tylko kilka projektów na rzecz js13kGames. To natomiast, wraz z aktywnym tworzeniem serii Poniedziałek z tapetami na NeuroshimaHex.pl zaowocowało współpracą z The Armory i pierwszym poważnym t-shirtowym wzorkiem "Play Hard".

Tak to się kształtowało zawodowo: gry i aplikacje, freebie i tapety, a na koniec wisienka na torcie, czyli design na koszulki. Wszystko to i jeszcze więcej zamierzam kontynuować w 2015. Z drobną zmianą - więcej gier, mniej Tutsów... po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że bardziej cieszy mnie robienie gier za hajs niż robienie mockupów za darmo. Materializm nie-materializm, ale jeść też trzeba.

A skoro przy jedzeniu jesteśmy... Z końcem 2013 roku przeszłam na racjonalny tryb odżywiania (celowo nie piszę, że dietę ;P) i po zrzuceniu 37kg (taki mały człowiek) w dniu 11.07.2014 oficjalnie wykreśliłam z listy "to do" zadanie "schudnąć". Od tamtej pory cieszę się zdrowiem i rozmiarem S, a w planach jest cieszyć się tym jak najdłużej.

W szalonym 2014 wzięłam udział w kilku niezapomnianych wydarzeniach. Był Poznań Game Jam, czyli 48 godzin robienia gier, pamiętam polarny mróz i wywiad udzielony dla regionalnej tv - obowiązki celebrytki ;) Było obczajanie topografii Woli. Był też Pixel Heaven na Dzień Dziecka, czyli powrót do przeszłości wypełnionej graniem w statki na Commodore 64. Były wędrówki po Skaryszewskim. Były najlepsze urodzinowe pierogi na świecie. Był jedyny w swoim rodzaju konkurs js13kGames - trwające miesiąc zmagania zacnej społeczności nad upchaniem gry w 13kB, a ze strony organizacyjnej wożenie pudeł komunikacją miejską przez całe miasto i wstąpienie na chwilę w szeregi pracowników Poczty Polskiej ;P. Były posezonowe wędrówki po Kazimierzu. Było kilka przemiłych spotkań z ludźmi z Mozilli. Były dni otwarte Fabryki Czekolady, co prawda nie Willego Wonki, ale Wedlowie też dają radę. A na koniec były święta z piernikowymi życzeniami od Enclave Games i najlepszymi prezentami świata!

Przed i po
Umówmy się - aż tak dobrze Photoshopa nie umiem ;P

Poznan Game Jam
Poznań Game Jam

Pixel Heaven
Pixel Heaven

Skaryszewski
Skaryszewski

Urodzinowe pierogi
Urodzinowe pierogi

js13kGames
js13kGames

Kazimierz po sezonie
Kazimierz po sezonie

Świątecznie
Świątecznie

A w 2015... będzie jeszcze więcej.

Ostatnio dodane komentarze:

Warszawa-Kraków-Warszawaefka dnia 21.11.2013 o 18:49

Warszawa-Kraków-WarszawaMichal dnia 21.11.2013 o 13:32

Jak wykonać makietę wizytówki w Photoshopieewa dnia 10.05.2013 o 07:07

Jak wykonać makietę wizytówki w PhotoshopieVanil dnia 09.05.2013 o 23:28

Prace inspirowane filmem SkyfallZyga dnia 29.11.2012 o 08:41

Ostatnio na Twitterze:

Polecam:

Polecam Forge Studio   Polecam 30.000 Pikseli Sztuki