Komentarzy: 0 2015 do tej pory
26.04.2015, 18:16
Sprawy prywatne i praca zeżarły mi czas na własne projekty, dlatego obserwuję drastyczny spadek nowych kreacji w moim portfolio. Dodatkowo okazało się, że porzucone przeze mnie chwilowo Tutsy, które wymagały sporo wysiłku, równocześnie motywowały do tworzenia nowych rzeczy (mam na myśli na przykład wszelkie moje freebies), więc bez nich wcale nie jest tak kolorowo, jak sądziłam, że będzie.

Na liście "zrobione" od początku 2015 pojawiły się takie przedsięwzięcia jak:

1. Hungry Fridge reskin - czyli przeróbka graficzna gry Hungry Fridge, do której grafiki pierwotnie przygotowałam pod koniec 2013 dla Enclave Games. Ciekawe wyzwanie. Z jednej strony niezwykle łatwo było podejść do całego projektu, bo wszystko już było wiadome, cała funkcjonalność ustalona, chodziło tylko o lifting wizualny. Z drugiej natomiast to, co było ułatwieniem momentami stawało się ograniczeniem - trzeba było zrobić to samo, tylko inaczej (ile razy grafik spotyka się z takim stwierdzeniem i ma wtedy ochotę uskutecznić "facepalm"?). Na szczęście Enclave to nie jakaś tam agencyjka, w której wszystko jest na wczoraj, a grafik jest tylko marionetką w rękach nie-znam-się-ale-wiem-lepiej klienta i cały projekt reskinu zakończył się pozytywnie :) Ja w każdym razie jestem zadowolona.

Hungry Fridge reskin
Gra Hungry Fridge w dwóch odsłonach - z 2013 i z 2015 roku.

2. Gry, które przygotowywałam dla Enclave (a dokładniej Full Immersion, Hungry Fridge po reskinie i Triskaidekaphobia) wylądowały w różnych serwisach z grami, dlatego konieczne było przygotowanie grafik promocyjnych.

Bannery promo
Bannery promo dla Full Immersion, Hungry Fridge i Triskaidekaphobia.

3. Styczeń został zakończony z przytupem na poznańskim maratonie tworzenia gier w ramach inicjatywy Global Game Jam 2015. To były trzy dni świetnej zabawy z tworzeniem gier w blasku sławy i chwały. Bardzo intensywne wydarzenie zaowocowało demem gry Postmen of the galaxy - prace trwają. Do zrobienia zostały levele i całe story z how to play. Plan zakłada ukończenie tych grafik, a nie odłożenie tego na "kiedyś", tak jak to było w przypadku poprzedniej dżemowej produkcji "Mole and Bat".

Postmen of the galaxy - work in progress
Postmen of the galaxy - work in progress

4. W styczniu, kiedy jeszcze płynęłam na fali noworocznych postanowień rozpoczęłam prace nad grafikami do kolejnej gry, której bohaterem ma być mały smok Sammy. Na razie tyle w tym temacie - mam nadzieję, że niedługo pojawią się większe aktualizacje.

Sammy
Sammy - work in progress

5. Luty obfitował w grafiki dla NeuroshimaHex.pl - mały refresh brandingu (zmiana w logo z NeuroshimaHex na NeuroshimaHex.pl - żeby podkreślić, że jesteśmy polskim serwisem), nowe tapety do poniedziałku z tapetami i kilka bannerków.

Uranopolis wallpapers
Fragmenty tapet armii Uranopolis dla NeuroshimaHex.pl

6. W połowie marca zaczęłam prace nad kolejną grą (pamiętając ciągle, że mam dwie rozpoczęte produkcje i milion pomysłów na kolejne) i tym razem wypróbowałam całkiem inną kolejność działań. Najpierw dostałam od Endera mechanikę, później stworzyłam wszystkie mockup z zaślepkami, a dopiero później wymyśliłam postaci i historyjkę (zwykle zaczynam od historyjki). Myślę, że oba sposoby są podobnie wydajne - to jest kwestia ustaleń projektowych - jeśli w danym projekcie ważniejsza jest mechanika, to nie widzę problemu, aby od niej właśnie zaczynać. Podobnie jak w przypadku gry o smoku tutaj też mam nadzieję na nieodległe aktualizacje - tym bardziej, że proces realizacji grafik do tej gry jest już bardziej zaawansowany.

7. Kwiecień otworzyliśmy bardzo udanym żartem na NeuroshimaHex.pl dotyczącym PC-towej wersji gry. Miło było popełnić okładkę do tego zmyślonego wydawnictwa ;)

Fake NH on PC
Zmyślone pudełko PCtowej wersji gry Neuroshima Hex

8. Po kilku drobnych grafikach do istniejących projektów zamykam ten miesiąc z mocnym postanowieniem ukończenia otwartych projektów i równie mocnym postanowieniem uczczenia jutrzejszego święta grafików jakimś dobrym, zimnym, mocnym...

Do następnego :)

Ostatnio dodane komentarze:

Warszawa-Kraków-Warszawaefka dnia 21.11.2013 o 18:49

Warszawa-Kraków-WarszawaMichal dnia 21.11.2013 o 13:32

Jak wykonać makietę wizytówki w Photoshopieewa dnia 10.05.2013 o 07:07

Jak wykonać makietę wizytówki w PhotoshopieVanil dnia 09.05.2013 o 23:28

Prace inspirowane filmem SkyfallZyga dnia 29.11.2012 o 08:41

Ostatnio na Twitterze:

Polecam:

Polecam Forge Studio   Polecam 30.000 Pikseli Sztuki